Menedżer produktu

rekrutacja_z2425

Semestr zimowy 2011/2012, letni 2011/2012

Rekrutacja do
Rekrutacja zakończona
Data uruchomienia
01.06.2012 r.
Studia uruchomione
Cena
4 900,00 zł

Cele i charakterystyka studiów

Menedżer produktu jest osobą koordynującą różne sfery zarządzania. Jego kompetencje muszą opierać się na umiejętnościach kalkulacji i kontroli kosztów oraz cen, organizowania i analizowania badań marketingowych, kształtowania produktu i jego wartości, rozwijania nowych produktów, planowania kampanii reklamowych i szeregu innych działań stanowiących styk świata marketingu i innych funkcji zarządczych przedsiębiorstwa. Celem studium jest kształcenie/przygotowanie osób do wykonywania wymienionych powyżej czynności.
Korzyści dla uczestników jest opanowanie umiejętności w zakresie:
• analizy i planowania działań marketingowych
• planowania kampanii reklamowych i innych działań promocyjnych wspierających produkt lub budujących wartość marek produktów
• planowania rozwoju nowych produktów i zarządzania zmianami produktów istniejących na rynku
• organizowania badań marketingowych i analizy ich wyników analizowania i kontroli sytuacji finansowej produktu

Adresaci

Osób pełniących funkcję menedżerów/kierowników produktów lub grup produktów lub w swoich kompetencjach odpowiadających za planowanie działań marketingowych związanych z ofertą (produktami) przedsiębiorstwa. Warunki uczestnictwa w studium: dyplom ukończeni

Czas trwania i liczba godzin

2 semestry, 228 godz.

Program studiów

Pobierz program studiów do wydruku

Lp. Nazwa przedmiotu Liczba
godzin
1. Współczesne koncepcje zarządzania (wykład) 12
2. Współczesne koncepcje marketingowe (wykład) 12
3. Zarządzanie projektami (konwersatoria) 12
4. Zarządzanie marketingowe (wykład + ćwiczenia) 16
5. Prognozowanie sprzedaży produktów (wykład + laboratorium) 16
6. Kreowanie wartości marki produktu (konwersatoria) 12
7. Zarządzanie rozwojem produktu (konwersatoria) 12
8. Planowanie kampanii reklamowej (konwersatoria) 16
9. Warsztaty: Kreowanie komunikatów reklamowych 12
10. Działania marketingowe w Internecie (konwersatoria) 12
11. Marketingowa Gra Strategiczna 16
12. Organizacja i zastosowania ilościowych badań marketingowych – aspekty praktyczne (konwersatoria) 12
13. Jakościowe badania marketingowe (konwersatoria) 12
14. Rachunkowość zarządcza (wykład) 12
15. Zarządzanie cenami produktów (konwersatoria) 12
16. Controlling produkcji i marketingu (konwersatoria) 16
17. Seminarium 16
RAZEM 228

Warunki i sposób zaliczenia studiów

• otrzymanie zaliczeń z wszystkich przedmiotów
• obrona pracy seminaryjnej (pracy dyplomowej)

Organizacja studiów

Uruchomienie Studium Podyplomowego Menedżer Produktu planowane jest w listopadzie 2011 r. Zajęcia odbywać będą się w soboty-niedziele (najczęściej co drugi tydzień) na Wydziale Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Zakończenie studium jest planowane na początek czerwca 2012 roku.

Kadra dydaktyczna

Kierownictwo i opieka naukowa

Kierownik

dr hab. Witold Kowal, prof. UE
tel. 071 368 02 31
e-mail: witold.kowal@ue.wroc.pl
pok. 1A, bud. B

Opiekun naukowy

prof. dr hab. Aniela Styś
tel. (071) 368-02-26

Cena

4900 PLN

Istnieje możliwość zapłaty za studium w ratach.

Kontakt i zapisy

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, 53-345 Wrocław, ul. Komandorska 118/120
Dziekanat Wydziału Nauk Ekonomicznych
tel.: 71 36 80 163, e-mail: dzgnz@ue.wroc.pl
bud. A1, pok. 134
oraz
Instytut Marketingu,
tel.: 71 680 02 26, fax: 71 367 39 41
bud. O, pok. 202 lub 215

Terminy

Termin zakończenia rekrutacji: 2012-10-31

Termin uruchomienia studiów: 2012-06-01

Wymagane dokumenty

  • odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych dowolnego kierunku
  • karta zgłoszenia uczestnictwa w studium
  • ksero dowodu osobistego (dane osobowe i adres zamieszkania)
  • ksero dokumentu potwierdzającego ukończony kurs/zaliczenie przedmiotów na studiach podstaw zarządzania i podstaw marketingu lub doświadczenie zawodowe z zakresu zarządzania lub marketingu udokumentowane w formie pisemnej
  • 2 fotografie

Zapisy zamknięte.

Powrót

Kontakt

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Centrum Kształcenia Ustawicznego
ul. Kamienna 43-45 
53-307 Wrocław

Znajdź nas na facebooku LinkedIn

wróć do strony głównej UE

Godziny otwarcia:

poniedziałek - piątek 
7:30 - 15:30

sobota
8:00 - 15:00

Kursy i szkolenia

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu Republic of Poland

Logowanie

Nie pamiętam hasła

Nie masz konta?

Zapisy na studia i szkolenia wymagają posiadania konta. Kliknij poniższy przycisk, by przejść do formularza rejestracji.

Załóż konto
×

Przejdź do...

Moje konto