Menedżer produktu jest osobą koordynującą różne sfery zarządzania. Jego kompetencje muszą opierać się na umiejętnościach kalkulacji i kontroli kosztów oraz cen, organizowania i analizowania badań marketingowych, kształtowania produktu i jego wartości, rozwijania nowych produktów, planowania kampanii reklamowych i szeregu innych działań stanowiących styk świata marketingu i innych funkcji zarządczych przedsiębiorstwa. Celem studium jest kształcenie/przygotowanie osób do wykonywania wymienionych powyżej czynności.
Korzyści dla uczestników jest opanowanie umiejętności w zakresie:
• analizy i planowania działań marketingowych
• planowania kampanii reklamowych i innych działań promocyjnych wspierających produkt lub budujących wartość marek produktów
• planowania rozwoju nowych produktów i zarządzania zmianami produktów istniejących na rynku
• organizowania badań marketingowych i analizy ich wyników analizowania i kontroli sytuacji finansowej produktu
Osób pełniących funkcję menedżerów/kierowników produktów lub grup produktów lub w swoich kompetencjach odpowiadających za planowanie działań marketingowych związanych z ofertą (produktami) przedsiębiorstwa. Warunki uczestnictwa w studium: dyplom ukończeni
2 semestry, 228 godz.
Pobierz program studiów do wydruku
Lp. | Nazwa przedmiotu | Liczba godzin |
---|---|---|
1. | Współczesne koncepcje zarządzania (wykład) | 12 |
2. | Współczesne koncepcje marketingowe (wykład) | 12 |
3. | Zarządzanie projektami (konwersatoria) | 12 |
4. | Zarządzanie marketingowe (wykład + ćwiczenia) | 16 |
5. | Prognozowanie sprzedaży produktów (wykład + laboratorium) | 16 |
6. | Kreowanie wartości marki produktu (konwersatoria) | 12 |
7. | Zarządzanie rozwojem produktu (konwersatoria) | 12 |
8. | Planowanie kampanii reklamowej (konwersatoria) | 16 |
9. | Warsztaty: Kreowanie komunikatów reklamowych | 12 |
10. | Działania marketingowe w Internecie (konwersatoria) | 12 |
11. | Marketingowa Gra Strategiczna | 16 |
12. | Organizacja i zastosowania ilościowych badań marketingowych – aspekty praktyczne (konwersatoria) | 12 |
13. | Jakościowe badania marketingowe (konwersatoria) | 12 |
14. | Rachunkowość zarządcza (wykład) | 12 |
15. | Zarządzanie cenami produktów (konwersatoria) | 12 |
16. | Controlling produkcji i marketingu (konwersatoria) | 16 |
17. | Seminarium | 16 |
RAZEM | 228 |
• otrzymanie zaliczeń z wszystkich przedmiotów
• obrona pracy seminaryjnej (pracy dyplomowej)
Uruchomienie Studium Podyplomowego Menedżer Produktu planowane jest w listopadzie 2011 r. Zajęcia odbywać będą się w soboty-niedziele (najczęściej co drugi tydzień) na Wydziale Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Zakończenie studium jest planowane na początek czerwca 2012 roku.
dr hab. Witold Kowal, prof. UE
tel. 071 368 02 31
e-mail: witold.kowal@ue.wroc.pl
pok. 1A, bud. B
prof. dr hab. Aniela Styś
tel. (071) 368-02-26
4900 PLN
Istnieje możliwość zapłaty za studium w ratach.
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, 53-345 Wrocław, ul. Komandorska 118/120
Dziekanat Wydziału Nauk Ekonomicznych
tel.: 71 36 80 163, e-mail: dzgnz@ue.wroc.pl
bud. A1, pok. 134
oraz
Instytut Marketingu,
tel.: 71 680 02 26, fax: 71 367 39 41
bud. O, pok. 202 lub 215
Termin zakończenia rekrutacji: 2012-10-31
Termin uruchomienia studiów: 2012-06-01
Zapisy zamknięte.
Zapisy na studia i szkolenia wymagają posiadania konta. Kliknij poniższy przycisk, by przejść do formularza rejestracji.
Załóż konto