Przeczytaj na MamStartup: Studia dla startupowców. Sprawdź dlaczego warto wziąć w nich udział na UE we Wrocławiu.
Celem studiów podyplomowych Akademia Startup jest zdobycie kompleksowej wiedzy i praktycznych umiejętności w zakresie tworzenia i rozwoju startupu. Słuchacze zdobędą kompetencje we wszystkich obszarach jego funkcjonowania: począwszy od pomysłu i kreowania modelu biznesowego, poprzez uzyskanie dofinansowania, pozyskiwanie pierwszych klientów, budowanie strategii, koncentrując się również na poszerzaniu kompetencji menedżerskich.
Program ukierunkowany jest na zdobywanie praktycznych umiejętności i wiedzy w zakresie zarządzania startupem, które można od razu wykorzystać w świecie biznesu. A to wszystko dzięki współpracy z wieloma cenionymi praktykami biznesu, właścicielami startupów, instytucjami otoczenia biznesu (parki technologiczne, inkubatory przedsiębiorczości, akceleratory).
Słuchacze w ramach egzaminu końcowego przedstawią inwestorom kompleksowo przygotowane przez siebie projekty startupów.
Przyszli liderzy biznesu - osoby, które zamierzają tworzyć i rozwijać innowacyjne pomysły we własnych startupach.
2 semestry, 168 godz.
Pobierz program studiów do wydruku
Lp. | Nazwa przedmiotu | Liczba godzin |
---|---|---|
MODUŁ I: Idea&Creation | ||
1. | Współczesne trendy w środowisku startupowym | 4 |
2. | Modele biznesowe startupów | 12 |
3. | Formy organizacyjno-prawne startupów | 8 |
4. | Autoprezentacja i wystąpienia publiczne | 8 |
MODUŁ II: Finance | ||
5. | Tworzenie biznesplanu | 8 |
6. | Wycena pomysłu | 4 |
7. | Źródła finansowania startupów | 12 |
8. | Funkcjonowanie akceleratorów | 4 |
9. | Negocjacje i relacje z inwestorami | 4 |
MODUŁ III: Research&Sale | ||
10. | Badanie rynku | 4 |
11. | Proces design thinking w projektowaniu produktów i usług | 16 |
12. | Pozyskiwanie klientów | 4 |
13. | Efektywna sprzedaż | 8 |
MODUŁ IV: Marketing | ||
14. | Budowanie marki i strategie marketingowe | 8 |
15. | Startup w Social Media | 4 |
16. | Startup PR | 4 |
MODUŁ V: Development | ||
17. | Strategie rozwoju startupów | 8 |
18. | Działalność startupów w wymiarze międzynarodowym | 4 |
19. | Lean Startup | 8 |
20. | Kryzys i zmiany w startupie | 4 |
21. | Narzędzia informatyczne wspomagające funkcjonowanie startupu | 4 |
22. | Gdy startup przestaje być startupem | 4 |
MODUŁ VI: Team | ||
23. | Gra menedżerska | 8 |
24. | Budowanie zespołu | 4 |
25. | Komunikacja w zespole | 4 |
26. | Egzamin | 8 |
RAZEM | 168 |
Warunkiem zaliczania Studiów jest:
Uczestnicy Studium otrzymują na zakończenie świadectwo ukończenia Studiów Podyplomowych z wykazem przedmiotów i oceną ogólną.
Kadrę dydaktyczną stanowią eksperci – przedstawiciele instytucji otoczenia biznesu (parki technologiczne, inkubatory przedsiębiorczości, akceleratory), właściciele startupów, które odniosły sukces na międzynarodową skalę, cenieni praktycy świata biznesu, trenerzy z wieloletnim stażem, doświadczeni pracownicy Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.
Poznaj ich - na dole strony znajdziesz więcej informacji
mgr Klaudia Migasiewicz
e-mail: klaudia.anna.migasiewicz@ue.wroc.pl
pok. 9, bud. CKU
3800 PLN
Istnieje możliwość płatności za studia w ratach (2-9 rat).
Brak wpisowego.
Kierownik studiów - Klaudia Migasiewicz, klaudia.migasiewicz@ue.wroc.pl
Godziny otwarcia biura znajdują się w zakładce kontakt.
Adres do wysyłki dokumentów: Centrum Kształcenia Ustawicznego, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, ul. Komandorska 118/120, 53-345 Wrocław
Jacek Branas
Trener, coach i konsultant oraz przedsiębiorca.
Specjalizuje się w szkoleniu skutecznych metod zarządzania firmą, których
mierzalne rezultaty są szybko osiągalne. Pomaga w ich późniejszym wdrażaniu.
W swojej karierze współtworzył 3 startupy: IKA – Technik i Akademia Biznesu
Piotra Michalaka, oraz jeden z branży nowoczesnych technologii, a obecnie
uczestniczy w procesie tworzenia nowego startup’u.
W pracy ze startupami korzysta z metodologii Lean Startup i będącej jej
częścią Customer Development.
Michał Fiech
Chief Growth Hacker @ LiveChat, CMO LeadStream.io
Absolwent Zarządzania Sprzedażą na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu oraz E-Biznesu w Szkole Głównej Handlowej. Certyfikowany specjalista Google Analytics oraz freelancer w zakresie tworzenia stron internetowych oraz SEO. Doświadczenie online marketingowe zdobywał w firmach takich jak Domodi/Homebook (wdrażanie od podstaw mobile marketingu), LiveChat oraz LeadStream.io.
Obecnie w LiveChat'cie kieruje multidyscyplinarnym zespołem Growth Hacking'u, gdzie łącząc programowanie i online marketing przyczynia się do wzrostu firmy na rynku globalnym. W 2017r. dołączył do LeadStream.io w roli CMO. W ramach szerzenia idei Growth Hackingu, współorganizował kilkukrotnie wrocławskie Growth Hacking MeetUps razem z GrowthEngine.xyz.
Bartosz Gonczarek
Bartosz Gonczarek, doktor ekonomii, doradca zarządów spółek w obszarze innowacji i współzałożyciel platformy Explain Everything (www.explaineverything.com) służącej do wymiany wiedzy i używanej przez miliony użytkowników na świecie. Bartek jest finalistą konkursów EY Entrepreneur Of The Year i Polskiej Rady Biznesu (nagroda im. Jana Wejcherta). Zgromadził doświadczenie z wielu ról pracując jako konsultant i ekspert od zmian technologicznych, doradca, menedżer i prezes. Dzieli się swoją wiedzą wspomagając rozwój innowacyjnych produktów. Specjalizuje się w procesie tworzenia wielokulturowych zespołów, oceny pomysłów innowacyjnych na wczesnym etapie i tworzenia spółek z międzynarodowym finansowaniem. Na co dzień zaprzątają go koncepcje dataizmu (dataism), kooperacji, samo-kwantyfikacja (quantified-self), wartości subiektywnych i wiedzy rozumianych w kategorii zasobów w gospodarce oraz eksplozji kognitywnej jako implikacji rozwoju uczenia maszynowego.
Andrzej Łobodziński
Swój pierwszy biznes zbudował od zera, bez kapitału i doświadczenia. Jest założycielem i twórcą, wieloletnim prezesem zarządu oraz byłym właścicielem firmy Key, jednego z wiodących producentów bielizny w Europie Środkowo-Wschodniej oraz właścicielem marek Hey i Key – jednych z najlepiej rozpoznawalnych polskich marek odzieżowych (Rankingi Rzeczpospolitej 2004-2009).
Posiada ogromne doświadczenie na rynkach Azji Południowo-Wschodniej i Europy Środkowo-Wschodniej. Jego ponad 20-letnie doświadczenie zarządcze skupia się głównie na budowaniu i strategii rozwoju marek, zarządzaniu poprzez wartości, rozwoju unikatowej kultury organizacyjnej i wprowadzaniu do polskich przedsiębiorstw Keyso® – autorskiego systemu najlepszych praktyk biznesowych praktykowanych na dojrzałych rynkach o wysokiej konkurencyjności.
Jest praktykiem i propagatorem idei uczenia się przez całe życie. Obecnie na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu obronił z wyróżnieniem doktorat z nauk o zarządzaniu nt. kluczowych wartości kultury organizacyjnej. Absolwent Politechniki Wrocławskiej i dziennikarskich studiów podyplomowych. Przez ostatnich 10 lat zdobywał wiedzę w wiodących ośrodkach szkoleniowych w Polsce i za granicą, m.in. we Francuskim Instytucie Gospodarki oraz Kaizen Institute.
Od kilku lat angażuje się doradczo i inwestycyjnie w wspieranie i rozwój kompetencji przedsiębiorczych wśród młodych ludzi i polskich start-upów.
Klaudia Migasiewicz
Dyrektor Centrum Kształcenia Ustawicznego UEW, trener, doktorantka w Katedrze Strategii i Metod Zarządzania. Prowadzi badania na temat klastrów i startupów. Realizuje zajęcia z zakresu szeroko pojętej przedsiębiorczości, umiejętności interpersonalnych i menedżerskich, kreatywności, funkcjonowania startupów oraz sieci biznesowych. Koordynatorka wielu inicjatyw. (W tym w czasach studenckich) Prezes FEB – Forum Edukacji Biznesowej, w ramach którego zrealizowała dziesiątki spotkań i cykli warsztatów z przedstawicielami świata biznesu oraz konkurs Akademia Talentów – przedsięwzięcie angażujące setki studentów, dzięki któremu wygrali płatne staże we wrocławskich firmach. Wzięła udział m.in. w Szkole Trenerów, Szkole Liderów, seminarium w PE w Brukseli oraz Strasbourgu.
Bartłomiej Postek
Bartłomiej Postek - przedsiębiorca, od 7 lat prowadzę firmę Funmedia – wydawcę kursów e-learning’owych. W 2014 roku wygraliśmy z zespołem konkurs na startup roku organizowany przez Business Link i Ministerstwo Gospodarki.
Nasz flagowy produkt - aplikacja do nauki języków obcych LERNI www.Lerni.us i inne produkty firmy posiadają bazę ponad 600 000 użytkowników oraz klientów w ponad 50 krajach świata.
Patrycja Radek
Absolwentka Wydziału Chemicznego Politechniki Wrocławskiej (specjalność: Biotechnologia) oraz Wydziału Informatyki i Zarządzania Politechniki Wrocławskiej (specjalność: Zarządzanie i Marketing). Certyfikowany menedżer projektów zgodnie ze standardem IPMA. Certyfikowany trener biznesu. Absolwentka Programu TOP500 Innovators na Uniwersytecie Kalifornijskim w Berkeley organizowanego przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Członek Rady Doradczej Stowarzyszenia TOP 500 Innovators. Doktorantka Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu (Katedra Strategii i Metod Zarządzania). Orędowniczka i propagatorka Product Development z wykorzystaniem metody Design Thinking. Absolwentka Programu TOP500 Innovators na Uniwersytecie Kalifornijskim w Berkeley. Członek Rady Doradczej Stowarzyszenia TOP500 Innovators. Od ponad 2 lat prowadzi szkolenia, warsztaty, wykłady, prelekcje i bierze udział w projektach z wykorzystaniem Design Thinking. Od czerwca 2011 r. związana z Wrocławskiego Centrum Badań EIT+, gdzie obecnie odpowiada za obszar projektów strategicznych. Doświadczenie zawodowe zdobywała w obszarach strategicznego rozwoju biznesowego, tworzenia modeli biznesowych, sprzedaży i marketingu usług eksperckich i badawczo-rozwojowych, budowania polityki sprzedaży usług badawczych, komercjalizacji technologii (sprzedaż, licencjonowanie, spółki technologiczne), kreowania polityki marketingowej, promocyjnej i PR spółek.
Doświadczenie projektowe i warsztatowe • Projekt Zmieniamy Nadodrze z Design Thinking! - 80 godzin – projektowanie gry miejskiej dla organizacji InfoPunkt Nadodrze. Funkcja: prowadzący metodyk Design Thinking [I-VII.2016]. • BUS Workshop – projektowanie przyszłych środków komunikacji w przestrzeni miejskiej z udziałem artystów i przedsiębiorców z wykorzystaniem Design Thinking (16 h) [V.2016]. • Projekt Laboratorium innowacji Gazety Wyborczej – projektowanie przystanku komunikacyjnego dla Wrocławia zgodnie z metodą Design Thinking – 10 h [II.2015]. • Projekt szkoleniowy w ramach Design Thinking Week 2015 – Kreatywne Nadodrze – 16 godzin [XI.2015]. • Warsztaty Design Thinking dla Klastra Odpadowego – 8 godzin [XI.2015]. • Warsztaty Design Thinking z Klastrem Motoryzacyjnym – 8 godzin [V.2015]. • Warsztaty Design Thinking w ramach Pioneers Into Practice – 8 godzin [X.2015]. • Spotkanie z wykorzystaniem Design Thinking dla Członków stowarzyszenia PMI – 4 godziny [XI.2015] • Warsztaty ze studentami z obszaru Design Thinking na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu – 10 godzin [IV.2015]. • Liczne wykłady, prelekcje i mini warsztaty związane z propagowaniem Design Thinking.
Bartosz Robaszewski
Ukończył Administrację oraz Ekonomię na Uniwersytecie Wrocławskim oraz Zarządzanie Projektami na Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu.
Autor wielu wykładów z zarządzania projektami oraz zarządzania ludźmi. Pasjonat nowych technologii.
Wraz z debiutem firmy Guardier S.A. na rynku New Connect stał się jednym z najmłodszych prezesów w historii naszej giełdy. Założyciel i Prezes Look4app - jednej z najszybciej rozwijających się firm IT w Polsce. Prezes i współzałożyciel Qute - startupu modowego. W ciągu sześciu miesięcy wycena firmy przekroczyła 2 mln zł oraz Digital Heroes - największej na Dolnym Śląsku agencji digital media.
Tomasz Szpikowski
Ukończył Zarządzanie Kadrami na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Jest współzałożycielem firmy Work Service S.A., w której piastował przez 10 lat stanowisko prezesa zarządu. Największy studencki start-up rozkręcał w piwnicy naszego Ślężaka. Poprowadził firmę ścieżką wielu sukcesów, nagród i wyróżnień do pozycji lidera na rynku pracy. W 2005 roku założył Stowarzyszenie Agencji Zatrudnienia, która aktualnie zrzesza 50 agencji pośrednictwa pracy. Jest członkiem Polskiej Rady Biznesu, cieszy się uznaniem na rynku pracy jako charyzmatyczny przywódca oraz zaufany partner biznesowy.
Jego osobiste osiągnięcia biznesowe to Tytuł Przedsiębiorcy roku Ernst & Young w kategorii nowy business w 2003 roku oraz Nagroda Johny Walker – „Keep Walking”.
Obecnie prezes Bergman Engineering Sp. z o.o. Prowadzi zajęcia na uczelniach wyższych. Biorąc za przykład własną karierę, uczy młodych ludzi przedsiębiorczości i zachęca do odważnych wyzwań. W 2014 roku został mianowany konsulem honorowym Korei Południowej w Polsce.
Joanna Szustakiewicz
Jest praktykiem Design Thinking i projektantką usług posiadającą kilkuletnie doświadczenie projektowe i warsztatowe. Jako Członek Zarządu Stowarzyszenia Top 500 Innovators stworzyła ogólnopolski festiwal Design Thinking Week oraz inicjatywę Design Thinking @ Politechnika Gdańska. Pierwsze szlify DT zdobywała na Uniwersytecie Stanforda w Kalifornii. Szczególnie bliskie jest jej wykorzystanie tej metodyki w projektowaniu usług, czym zajmuje się w praktyce w realizowanych projektach i warsztatach oraz w teorii w ramach studiów doktoranckich na Politechnice Gdańskiej. Joanna jest laureatką programu stażowego Top 500 Innovators na University of California, Berkeley. Wcześniej przez 4 lata pracy zawodowej zajmowała się transferem technologii z nauki do biznesu. Kreatywność rozumiana jako wolność tworzenia, innowacyjność czyli zmiana na lepsze, działanie na rzecz innych, aktywność i własny rozwój to wartości, które wyznaczają jej drogę od lat.
PRAKTYKA PROJEKTOWA I WARSZTATOWA W ZAKRESIE METODYKI DESIGN THINKING (niemal 400 godzin warsztatowych) - Projekt Zmieniamy Nadodrze z Design Thinking! (70h) – projektowanie samoobsługowej gry miejskiej Kroniki Nadodrza dla organizacji InfoPunkt Nadodrze [I-IV.2016]. - Projekt Laboratorium Integralii (60h) - projektowanie oferty usług dla Fundacji Grupy ERGO Hestia na rzecz integracji zawodowej osób niepełnosprawnych Integralia [XI.2014-I.2015]. - Projekt MINDS (20h) – projektowanie mechanicznego rozwiązania ułatwiającego osobom niepełnosprawnym dokonywanie zakupów [IV-VI.2015]. - Warsztaty Design Thinking dla Pomorskiego Kongresu Obywatelskiego (20h) – projektowanie rozwiązania cyfrowego w zakresie edukacji, transportu i zdrowego stylu życia na Pomorzu [V.2015]. - Warsztaty Design Thinking dla Strefy Start-up Pomorskiego Parku Naukowo-Technologicznego (16h) – projektowanie rozwiązań 2-óch problemów biznesowych zdefiniowanych przez uczestników [I.2016]. - Design Thinking Week 2015 (15h) – projektowanie rozwiązań 3-ech problemów zdefiniowanych przez Wrocławską Rewitalizację Sp. z o.o. [XI.2015]. - Warsztaty Design Thinking dla Stowarzyszenia Matrik (8h) – warsztat wprowadzający do DT poprzez projektowanie rozwiązań problemów zdefiniowanych przez zespoły uczestników [XI.2015]. - Service Design Thinking (70h) – 10-godzinne cykle zajęć z projektowania rozwiązań cyfrowych [II.2014- I.2015]. - Projekt Strefa Relaksu (20h) – projektowanie innowacyjnej przestrzeni oferującej zróżnicowane formy odpoczynku [V.2015]. - Design Thinking Week 2014 (24h) – 12-godzinny warsztat metodyczny dla doktorantów Politechniki Gdańskiej oraz cztery otwarte 3-godzinne warsztaty wprowadzające do metodyki Design Thinking [X.2014]. - Design Thinking dla Students Design Reality (8h) – warsztat zakończony wydrukiem rozwiązań na drukarkach 3D we współpracy z firmą Zortrax [II.2015]. - Liczne warsztaty wprowadzające do Design Thinking (17 x 4h).
ReferencjeMateusz Tarczyński
Współwłaściciel oraz CEO Woodpecker.co sp. z o.o., dostarczającej software do automatyzacji sprzedaży, posiadającej setki klientów 49 krajów. Seryjny przedsiębiorca, który rozwinął i sprzedał dwie firmy. 13 lat doświadczenia w prowadzeniu projektów IT. Pasjonat niebanalnego marketingu, skutecznego zarządzania i budowania produktów.
Maciej Tesławski
Pierwszy filozof marketingu. Był współtwórcą pierwszego polskiego letterhou-se’u ABC Direct Contact i pierwszej wersji ustawy o ochronie danych osobowych, a także współzałożycielem SMB. Współpracował z największymi agencjami w kraju i pracował dla największych firm, takich jak Nestlé czy General Motors. Był prezesem zarządu McCan Relationship Marketing, pracował też m.in. dla J. Walter Thompson i Grey Worldwide. Jest członkiem jury konkursów: Złota Strzała, Boomerang i Superbrands. Oprócz pracy w charakterze stratega rozwijał się jako dydaktyk. Współtworzył Szkołę Strategii Marki SAR. Prowadzi własną akademię MCA, w której przeszkolił kilkaset polskich firm. Od 2010 roku jest związany z Uniwersytetem Wrocławskim, gdzie wykłada strategię i marketing relacji oraz współtworzył kierunek Komunikacja Wizerunkowa. Ostatnio także Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu i Forum Edukacji Biznesowej przy UE Wrocław. Autor książek: „Lojalność konsumenta”, „Strategia marketingowa” i „Praktyka brandingu”.
Ireneusz Wąsowicz
Absolwent Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu. Biznes prowadzi od 1997 roku. W latach 2003-2008 sprawował funkcję wiceprezesa zarządu Powszechnego Domu Kredytowego we Wrocławiu S.A, a od maja 2008 – prezesa zarządu. Następnie, w latach 2008- 2011 był również prezesem zarządu Fiolet PDK S.A. (spółki powstałej w roku 2008 w wyniku fuzji firm Fiolet S.A. i PDK S.A.). Spółka ta działa w branży finansowej i ubezpieczeniowej, oferując produkty oraz usługi banków i towarzystw ubezpieczeniowych.
Obecnie jest współwłaścicielem firmy zajmującej się automatyką przemysłową, właścicielem firmy zajmującej się promocją i dystrybucją drewna masywnego klejonego krzyżowo oraz zajmuje się komercjalizacją przestrzeni inwestycyjnych. Powszechnie uważa się go za eksperta w dziedzinie finansów i doradztwa.
Ewa Załupska
Posiada 8 lat doświadczenia, jako trener w firmach różnych branż oraz jako koordynator projektów i Członek Zarządu w Stowarzyszeniu Centrum Edukacji CEL, gdzie organizowała kompleksowe projekty edukacyjne m.in. z obszaru trenerstwa, coachingu, zarządzania projektami, HRu, fundraisingu. Prowadzi własną firmę szkoleniową KROK (www.ekrok.pl), która zajmuje się wsparciem dla biznesu w obszarze rozwoju i usprawnień organizacji. Współtworzy markę EMC for Bussiness (www.emc4b.com), która pomaga firmom w zakresie kompatybilności elektromagnetycznej. Ponadto współprowadzi MORE (www.BecauseYouCan.pl), które oferuje Szkołę Trenerów, Szkołę Coachów oraz superwizje i mentoring dla trenerów i coachów z obszaru biznesu. W zakresie prowadzonych i organizowanych szkoleń, konsultacji oraz coachingów współpracowała z takimi firmami i instytucjami, jak: Cyfrowy Polsat, Whirlpool, EY (Ernst&Young), Schneider Electric, DIEHL Control Polska, HEICHE Polska, RONAL Polska, Silesia Plastic, EXTRADOM, Piekarnia Familijna, ARGOS Translations, TELFORCEONE, Wojskowe Zakłady Lotnicze, Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego, i wiele innych.
Absolwentka Wydziału Informatyki i Zarządzania Politechniki Wrocławskiej oraz doktorantka tej uczelni. Jest wykładowcą na takich uczelniach, jak Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu oraz Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu.
Specjalizuje się w szkoleniach, coachingu, konsultacjach i mentoringu dla osób zatrudnionych na stanowiskach kierowniczych, liderów zespołów, handlowców, księgowych. Projektuje programy rozwojowe dostosowane do potrzeb indywidualnych uczestników szkoleo oraz całych firm, z takich zakresów, jak zarządzanie projektami, zarządzanie finansami w przedsiębiorstwie i projekcie, usprawnianie organizacji i procesów wewnątrz niej, zarządzanie sprzedażą, rozwój kompetencji miękkich (m.in. budowanie zespołu, komunikacja, wystąpienia publiczne, motywowanie, rozwiązywanie konfliktów).
Jednym z najważniejszych aspektów jej życia są relacje, jakie nawiązuje z ludźmi, również podczas prowadzonych szkoleń. Cieszy ją obserwowanie codziennego otoczenia i dostrzeganie w nim pewnego rodzaju wyjątkowości. Jest miłośniczką podróży, tanga argentyńskiego i świeżo upieczonym maratooczykiem. Uwielbia ludzi, wierzy w nich, wspiera rozwój ich zdolności, dostrzega potencjał i ufa w ich dobroć.
Piotr Zaniewicz
Założyciel i CEO RightHello - startupu wspierającej internetową sprzedaż B2B w spółkach technologicznych, który w ciągu dwóch lat pozyskał ponad 300 klientów z całego świata oraz zwiększył zespół do 60 osób. Absolwent Analizy Danych na wrocławskim Uniwersytecie Ekonomicznym. Współzałożyciel SocialPaths.pl - firmy tworzącej aplikacje społecznościowe dla takich firm jak PriceWatersHouseCoopers, Energa, MTV, PKP czy PONS. Od lat związany z marketingiem i start-upami.
Wrocławski Park Technologiczny
Wrocławski Park Technologiczny jest jednym z liderów przedsiębiorczości i promotorem nowych technologii. Jest nastawiony na współpracę z przedsiębiorstwami bazującymi na zaawansowanych technologiach oraz ośrodkami naukowymi i badawczymi. Celem WPT jest pobudzanie rozwoju nowoczesnych technologii oraz pomoc w tworzeniu i rozwoju firm z sektora MŚP, które je wykorzystują. Rezydujące tu firmy na preferencyjnych warunkach mogą korzystać z laboratoriów, specjalistycznego sprzętu oraz inkubatorów przedsiębiorczości. Bogata oferta WPT ma pomóc twórcom innowacyjnych rozwiązań w ulepszaniu ich oferty technologicznej oraz służyć promocji przedsiębiorstw i ich produktów. W WPT swoją działalność ulokowało prawie 220 firm z branż wysokich technologii: biotechnologii, chemii, medycyny, elektroniki, IT zatrudniających ponad 2000 pracowników.
Akademia Biznesu AKME
Akademia Biznesu AKME powstała z inicjatywy przedsiębiorców, którzy od zera do milionera stworzyli jedne z najbardziej rozpoznawalnych marek w Polsce. Eksperci AKME dzielą się swoim unikatowym doświadczeniem biznesowym i z zapałem uczą kolejne pokolenia młodych Polaków. AKME organizuje cykliczne warsztaty biznesowe we współpracy z Forum Edukacji Biznesowej Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Można się umówić również na indywidualne konsultacje biznesowe z Ekspertami AKME. Zgłosić i dopracować swój pomysł na biznes. Otrzymać wsparcie inwestycyjne na zasadach wolnorynkowych, bez zbędnej biurokracji i czasów oczekiwania.
Zapisy zamknięte.
Zapisy na studia i szkolenia wymagają posiadania konta. Kliknij poniższy przycisk, by przejść do formularza rejestracji.
Załóż konto