Celem studiów jest zdobycie przez słuchaczy wiedzy i praktycznych umiejętności posługiwania się nowoczesnymi narzędziami zarządzania i marketingu w budowaniu przewagi konkurencyjnej firm. Warsztatowy charakter zajęć, praktyczne ćwiczenia i symulacje decyzyjne wprowadzą słuchaczy w obszary rozwiązywania rzeczywistych problemów rynkowych wyzwalając kreatywność myślenia i działania
Po ukończeniu studiów słuchacz otrzymuje świadectwo ukończenia studiów podyplomowych.
Studia adresowane są do osób, które pragną zdobyć i poszerzyć wiedzę z zakresu nowoczesnego zarządzania marketingowego firmą i nabyć umiejętności praktycznego posługiwania się instrumentami marketingowymi w tworzeniu strategii firmy i w budowaniu jej przewagi konkurencyjnej. Zapraszamy menedżerów, marketingowców, właścicieli firm oraz osoby, które planują rozpocząć karierę w pionach marketingowych firm.
2 semestry, 186 godz.
Pobierz program studiów do wydruku
Lp. | Nazwa przedmiotu | Liczba godzin |
---|---|---|
1. | Marketing – aspekty międzynarodowe | 10 |
2. | Marketing (cases study) | 10 |
3. | Techniki kreatywne w marketingu | 10 |
4. | Zarządzanie firmą | 10 |
5. | Analiza danych marketingowych (wspomaganie komputerowe) | 10 |
6. | Finanse firmy – zarządzanie | 10 |
7. | Zarządzanie strategiczne | 10 |
8. | Controlling w zarządzaniu firmą | 10 |
9. | Podstawy rachunkowości | 10 |
10. | Zarządzanie relacjami z klientem (CRM) | 10 |
11. | Negocjacje w praktyce | 10 |
12. | Projektowanie badań marketingowych | 10 |
13. | Wizerunek i promocja marki | 10 |
14. | Segmentacja rynku – kryteria behawioralne – projektowanie | 10 |
15. | Marketing w Internecie – projektowanie działań | 10 |
16. | Marketing społecznie odpowiedzialny (kampanie społeczne) | 10 |
17. | Marketing w usługach - jakość obsługi klienta | 10 |
18. | DESIGN THINKING – projektowanie innowacyjnych rozwiązań | 10 |
19. | Zajęcia fakultatywne - trening. Przywództwo i motywowanie | 6 |
20. | Egzamin końcowy | 0 |
RAZEM | 186 |
Warunkiem pozytywnego ukończenia studiów jest zaliczenie wszystkich przedmiotów (zal) i pozytywny wynik egzaminu końcowego z zakresu wiedzy przekazanej podczas zajęć. Zakres problemów do egzaminu będzie udostępniony słuchaczom na początku II semestru
Pracownicy naukowo-dydaktyczni Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, w tym: Katedry Marketingu, Katedry Badań Marketingowych, Katedry Zarządzania Marketingowego, Katedry Rachunkowości i Controllingu, Katedry Finansów, Katedry Strategii i Metod Zarządzania.
dr hab. Barbara Mróz-Gorgoń, prof. UEW
Katedra Zaawansowanych Badań w Zarządzaniu
tel. 502 725 813
e-mail: barbara.mroz-gorgon@ue.wroc.pl
pok. 7, bud. B
3700 PLN
Płatność w całości lub w 2 ratach.
Na wniosek słuchacza możliwość płatności w większej liczbie rat.
Płatność za studia następuje dopiero po otrzymaniu od kierownika studiów informacji o zebraniu się grupy, uruchomieniu studiów , wyłącznie na indywidualne konto słuchacza widoczne po zalogowaniu na własnym profilu ( login i hasło, jak przy rejestracji na studia).
Prosimy o nieuiszczanie wpłat, przed otrzymaniem takiej informacji .
Rekrutacja i składanie dokumentów w formie papierowej oraz obsługa administracyjna odbywa się w :
Centrum Kształcenia Ustawicznego (pokój 3 lub 4); Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, ul. Kamienna 43, 53-307 Wrocław.
Serdecznie zapraszamy do kontaktu telefonicznego (pod nr 71 36 80452 lub 71 36 80949) i mailowego w godz. 8:00-15:00.
Godziny otwarcia biura znajdują się w zakładce kontakt.
Dokumenty należy składać listownie na adres: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Centrum Kształcenia Ustawicznego ul. Komandorska 118/120,53-345 Wrocław
Osoba do kontaktu: mgr Agnieszka Manowska; tel. 71 36 80 452, e-mail: agnieszka.manowska@ue.wroc.pl
Termin zakończenia rekrutacji: 2020-10-15
Termin uruchomienia studiów: 2020-10-24
Dodatkowych informacji dotyczących przebiegu i programu Studiów udzielają drogą mailową:
Kierownik Studiów dr hab. Barbara Mróz-Gorgoń - mail: barbara.mroz-gorgon@ue.wroc.pl
Zapisy zamknięte.
Zapisy na studia i szkolenia wymagają posiadania konta. Kliknij poniższy przycisk, by przejść do formularza rejestracji.
Załóż konto