STUDIA PRZENIESIONE NA SEMESTR LETNI 2021/2022 L
Misją studiów jest kreowanie skutecznych przywódców w młodych, dynamicznie rosnących przedsiębiorstwach. Realizujemy ją poprzez wyposażenie słuchaczy w sposoby myślenia oraz wiedzę, które przyczynią się do zwiększenia szansy na odniesienie biznesowego sukcesu.
Celem studiów podyplomowych Startup Leadership Program jest zdobycie i rozwój kompetencji przywódczych oraz interpersonalnych, a także pozyskanie wiedzy z obszaru technologii i rozwiązań biznesowych, niezbędnych przy tworzeniu innowacyjnych produktów. Uzyskane przez słuchacza kompetencje zwiększą szanse na odniesienie sukcesu tworzonych przez słuchaczy przedsiębiorstw w fazach startup (poszukiwanie modelu biznesowego) i scale-up (fazy szybkiego i intensywnego wzrostu).
Startup Leadership Program jest autorskim programem stworzonym przez zespół inQUBE Uniwersyteckiego Inkubatora Przedsiębiorczości. Działający przy Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu inkubator jest jednym z wiodących podmiotów na rynku biznesowej akceleracji w Polsce. Misją inQUBE jest tworzenie warunków ułatwiających powstawanie nowych i rozwój istniejących przedsiębiorstw z sektora MMŚP. inQUBE wspiera startupy w procesie pozyskiwania zewnętrznych funduszy na rozwój działalności, a także nieodpłatnie realizuje doradztwo z zakresu marketingu, księgowości, finansów, własności intelektualnej, przepisów prawa, podatków, a także transferu i komercjalizacji technologii.
Studia są realizowane w partnerstwie z firmami:
Zajęcia będą prowadzone w większości przez ekspertów, którzy na co dzień są pracownikami wyżej wymienionych firm (czytaj na dole strony).
Słuchacze zdobędą kompetencje w ramach 5 obszarów tematycznych:
Początkujący przedsiębiorca od pierwszego dnia powinien być dobrym liderem, dzięki czemu zyska zaufanie zespołu i poprowadzi zespół do sukcesu. Przedmioty z tego obszaru wyposażą słuchacza w niezbędną wiedzę i umiejętności menedżerskie, związane m.in. z budowaniem zespołu i zarządzeniem jego pracą.
W tej części nasze studia skupiają się na umiejętnościach, które przydadzą się przede wszystkim w relacjach z otoczeniem zewnętrznym. Nauka wystąpień publicznych, prezentacji biznesowych czy wiedza o tym, jak radzić sobie ze stresem, przygotują słuchaczy do wejścia w świat biznesu z większą pewnością siebie.
Jak efektywnie organizować marketing i sprzedaż w startupie? Jakie narzędzia i kanały marketingowe sprawdzają się w poszczególnych fazach rozwoju startupu? Czym jest wartościowy feedback rynkowy i jak go pozyskiwać? To tylko niektóre pytania, na które odpowiemy podczas zajęć z obszaru Marketingu i Sprzedaży.
Wyposażymy naszych słuchaczy w wiedzę o różnych rodzajach finansowania, tak aby mogli dobrać odpowiedni rodzaj do etapu działalności. Ponadto zaplanowaliśmy przedmioty związane z relacjami inwestorskimi – dziedziną niezwykle ważną dla przedsiębiorstw, które planują skorzystać z zewnętrznego finansowania kapitałowego (VC).
W obszarze technologii, wraz z naszym partnerem, firmą Google, skupimy się na prototypowaniu, trendach oraz na rozwoju biznesu ICT w chmurze.
Studia są adresowane do osób, które:
Absolwenci Startup Leadership Program zostaną wyposażeni:
2 semestry, 164 godz.
Pobierz program studiów do wydruku
Lp. | Nazwa przedmiotu |
---|---|
LEADERSHIP & HRM | |
1. | Leadership |
2. | Zarządzanie przez cele |
3. | Rola dialogu w komunikacji |
4. | Budowanie kultury organizacyjnej |
5. | Planowanie strategiczne |
6. | Budowanie zespołów |
PERSONAL DEVELOPMENT | |
7. | Trening wystąpień publicznych |
8. | Skuteczne prezentacje biznesowe |
9. | Marka osobista |
10. | Odporność psychiczna |
11. | Mocne strony charakteru |
MARKETING I SPRZEDAŻ | |
12. | Organizacja marketingu w szybko rosnącym przedsiębiorstwie |
13. | Organizacja sprzedaży w szybko rosnącym przedsiębiorstwie |
FINANSOWANIE ROZWOJU | |
14. | Finansowanie młodego przedsiębiorstwa |
15. | Relacje inwestorskie z funduszem Venture Capital |
16. | Due diligence – aspekty prawne i związane z własnością intelektualną |
17. | Due diligence w finansach |
18. | Finansowanie ze środków UE w perspektywie 2021-2027 |
TECHNOLOGIA | |
19. | Trendy w nowych technologiach |
20. | Technologie chmurowe |
21. | Produkt z minimum funkcjonalności (MVP) |
Słuchacze w ramach egzaminu końcowego przedstawią krótką prezentację inwestorską typu „pitch deck” oraz wezmą udział w teście sprawdzającym wiedzę (max. 20 pytań A/B/C/D – test jednokrotnego wyboru). Po ukończeniu studiów uczestnik otrzymuje świadectwo ukończenia studiów podyplomowych.
dr hab. Bartłomiej Nita, prof. UEW
Katedra Rachunkowości, Sprawozdawczości i Analizy Finansowej
tel. 607 440 204
e-mail: bartlomiej.nita@ue.wroc.pl
pok. 519, bud. Z
dr hab. Bartłomiej Nita, prof. UEW
Katedra Rachunkowości, Sprawozdawczości i Analizy Finansowej
tel. 607 440 204
e-mail: bartlomiej.nita@ue.wroc.pl
pok. 519, bud. Z
5000 PLN
możliwość płatności w 2, 4 lub 8 ratach na mailowy wniosek do kierownika studiów
Barbara Grzeszczak Centrum Kształcenia Ustawicznego tel. 71 36 80 452 pok. 4, bud. CKU, ul. Kamienna 43-59 Wrocław
Informacje w sprawie rekrutacji w zakładce "kontakt".
Serdecznie zapraszamy do kontaktu telefonicznego (pod nr 71 36 80452 lub 71 36 80949) i mailowego w godz. 8:00-15:00.
Dokumenty należy składać na adres: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu Centrum Kształcenia Ustawicznego ul. Komandorska 118/120,53-345 Wrocław http://www.podyplomowe.ue.wroc.pl/kontakt.html
Godziny otwarcia biura znajdują się na stronie głównej w zakładce kontakt.
W przypadku pytań merytorycznych prosimy o kontakt z kierownikiem studiów: Bartłomiej Nita nr tel.: 607 440 204
Zapisów można dokonywać po zalogowaniu się na stronie internetowej klikając w FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY na dole strony Terminy
Termin zakończenia rekrutacji: 2022-01-31
O partnerach
Google for Startups – globalny dział Google, który zajmuje się wspieraniem rozwoju startupów. W skład GFS wchodzi ponad 50 przestrzeni co-workingowych i akceleratorów w 125 krajach, które zapewniają praktyczne szkolenia i programy akceleracyjne dla aspirujących przedsiębiorców.
Ringier Axel Springer Polska - wiodąca firma medialna w Polsce oraz część międzynarodowej grupy Ringier Axel Springer Media AG, działającej w Europie Środkowo-Wschodniej i wydającej łącznie ponad 100 tytułów prasowych i 70 serwisów internetowych. Portfolio mediów Ringier Axel Springer Polska obejmuje ponad 20 uznanych marek drukowanych i cyfrowych takich jak: Onet – największy portal informacyjny w Polsce, Fakt – największy polski dziennik oraz Sympatia – lider w internetowych serwisach randkowych w Polsce. Międzynarodowe marki, a wśród nich: Business Insider, Newsweek, Forbes, Ofeminin czy Noizz, są ważną częścią portfolio Ringier Axel Springer Polska. W ofercie Ringier Axel Springer Polska znajduje się także segment e-commerce: Skąpiec i Opineo, portfolio popularnych aplikacji mobilnych min.: FAKT24, Noizz, Business Insider Polska oraz Jakdojade oraz cyfrowa platforma wydawnicza Ring Publishing.
DENTONS – największa firma prawnicza na świecie. Polski zespół w ramach programu Dentons Poland Startup Program pracował między innymi przy transakcjach inwestycyjnych Brainly.com oraz DocPlanner (znanylekarz.pl)
Inżynieria Personalna - spółka doradcza z kilkunastoletnim doświadczeniem w pracy dla szybko rosnących przedsiębiorstw takich jak np. Internet Union, Axxiome, Anwis, GFCorp. Capgemini, DATAX, Gigaset, HP, TIM. Specjalizacją trenerów IP jest budowanie skutecznych zespołów managerskich poprzez nauczanie przywództwa, komunikacji oraz kultury organizacyjnej.
Zapisy zamknięte.
Zapisy na studia i szkolenia wymagają posiadania konta. Kliknij poniższy przycisk, by przejść do formularza rejestracji.
Załóż konto