Celem Studiów jest przygotowanie menedżerów do zarządzania instytucjami kultury. Słuchacze zdobędą wiedzę i umiejętności do samodzielnego i nowoczesnego kierowania pracą w instytucjach kultury, pozyskiwaniem środków na finansowanie kultury oraz przygotowaniem projektów z zakresu wydarzeń kulturalnych.
Studia są kierowane do osób, które są zainteresowane problematyką kultury, w szczególności do osób pracujących w sektorze kultury, pełniących lub zamierzających ubiegać się o pełnienie funkcji kierowniczych w instytucjach kultury, pracowników samorządowej oraz rządowej administracji kulturą, animatorów kultury.
Po ukończeniu studiów słuchacz otrzymuje świadectwo ukończenia studiów podyplomowych
2 semestry, 160 godz.
Pobierz program studiów do wydruku
Lp. | Nazwa przedmiotu | Liczba godzin |
---|---|---|
1. | Podstawowa wiedza o kulturze i instytucjach kultury | 4 |
2. | Podstawy ekonomii i ekonomiki kultury | 8 |
3. | Prawne aspekty działalności kulturalnej | 24 |
4. | Etyka menedżera instytucji kultury | 4 |
5. | Wprowadzenie do zarządzania | 8 |
6. | Zarządzanie zasobami ludzkimi w sektorze kultury | 16 |
7. | Zarządzanie finansami w sektorze kultury | 16 |
8. | Źródła finansowania kultury. Fundusze unijne dedykowane do sektora kultury | 16 |
9. | Innowacyjne metody zarządzania instytucjami kultury | 16 |
10. | Marketing w kulturze | 8 |
11. | Psychologia w zarządzaniu instytucjami kultury | 12 |
12. | Negocjacje i komunikacja interpersonalna. Sztuka autoprezentacji | 12 |
13. | Zarządzanie projektami - planowanie i organizacja imprez kulturalnych | 16 |
RAZEM | 160 |
Warunkiem ukończenia Studiów i uzyskania świadectwa ukończenia studiów podyplomowych jest otrzymanie zaliczeń ze wszystkich przedmiotów oraz zdany egzamin końcowy.
Studia trwają dwa semestry i obejmują 160 godzin zajęć dydaktycznych. Zajęcia odbywać się będą w systemie zaocznym – dwudniowe sesje sobotnio-niedzielne w godz. 9.00 – 16.00. Zajęcia odbędą się w systemie hybrydowym (część stacjonarnie a część zdalnie). Pierwszy zjazd 12 -13 marzec 2022.
Zajęcia prowadzić będą wybitni teoretycy i praktycy z zakresu zarządzania instytucjami kultury. Współpracują z nami pracownicy naukowi z Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, Akademii Muzycznej we Wrocławiu, Uniwersytetu Jagiellońskiego a także doświadczeni menedżerowie instytucji kultury oraz prawnicy. W gronie wykładowców jest Senator RP Bogdan Zdrojewski (Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego w latach 2007–2014)
dr Wioletta Turowska
Katedra Rachunkowości, Sprawozdawczości i Analizy Finansowej
tel. 602 226 747
e-mail: wioletta.turowska@ue.wroc.pl
pok. 410, bud. H
3950 PLN
Studia są płatne w 2 lub 4 ratach.
W szczególnych przypadkach istnieje możliwość ustalenia większej {niż przewidziana powyżej} ilości rat. Podanie o rozłożenie płatności na raty należy wówczas złożyć przed rozpoczęciem studiów.
Płatność za studia następuje dopiero po otrzymaniu od kierownika studiów informacji o zebraniu się grupy, uruchomieniu studiów , wyłącznie na indywidualne konto słuchacza widoczne po zalogowaniu na własnym profilu ( login i hasło, jak przy rejestracji na studia).
Prosimy o nieuiszczanie wpłat przed otrzymaniem takiej informacji .
Rekrutacja i składanie dokumentów w formie papierowej oraz obsługa administracyjna odbywa się w :
Centrum Kształcenia Ustawicznego (pokój 3 lub 4); Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, ul. Kamienna 43, 53-307 Wrocław.
Serdecznie zapraszamy do kontaktu telefonicznego (pod nr 71 36 80452 lub 71 36 80949) i mailowego w godz. 8:00-15:00.
Godziny otwarcia biura znajdują się w zakładce kontakt.
Dokumenty należy składać listownie na adres: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Centrum Kształcenia Ustawicznego ul. Komandorska 118/120,53-345 Wrocław
Osoba do kontaktu: mgr Agnieszka Manowska; tel. 71 36 80 452, e-mail: agnieszka.manowska@ue.wroc.pl
Telefon do Kierownika studiów - 602 22 67 47
Termin zakończenia rekrutacji: 2022-02-20
Termin uruchomienia studiów: 2022-03-12
Absolwenci Studiów a anonimowej ankiecie końcowej w 100% rekomendują studia zainteresowanym!
Zapisy zamknięte.
Zapisy na studia i szkolenia wymagają posiadania konta. Kliknij poniższy przycisk, by przejść do formularza rejestracji.
Załóż konto