Wychodząc naprzeciw potrzebom firm farmaceutycznym związanych z nowymi wymogami, jakim będą się kierowały w procesie rekrutacji na stanowiska przedstawicieli medycznych w 2012r. proponujemy Państwu Studia Podyplomowe, które mają na celu przygotowanie uczestników do profesjonalnego wykonywania zawodu przedstawiciel medycznego. Absolwenci posiądą praktyczną wiedzę m.in. z zakresu funkcjonowania rynku farmaceutycznego (podmioty rynku, obrót lekami itd.), aktywności marketingowej w obszarze farmacji, prawa farmaceutycznego, standardów pracy oraz etyki przedstawiciela medycznego. Ponadto Uczestnicy Studiów zostaną uzbrojeni w niezbędną wiedzę teoretyczną z zakresu technik sprzedaży, negocjacji, autoprezentacji oraz szeroko pojętej komunikacji, która będzie gruntownie wzmocniona treningami i zajęciami warsztatowymi.
Studia adresowane są do:
1. Absolwentów Szkół Wyższych, zmotywowanych do zdobycia pracy w firmie farmaceutycznej na stanowisku przedstawiciela medyczny, gdzie problemem jest brak doświadczenia zawodowego.
2. Dla przedstawicieli medycznych, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę na temat efektywnego funkcjonowania na rynku farmaceutycznym, a tym samym umocnić swoją pozycje względem pracodawcy.
3. Dla handlowców i przedstawicieli handlowych zmotywowanych do zmiany branży na branżę medyczną.
2 semestry, 200 godz.
Pobierz program studiów do wydruku
Lp. | Nazwa przedmiotu | Liczba godzin |
---|---|---|
1. | Wprowadzenie do wykonywania zawodu przedstawiciela medycznego – wiedza, umiejętności, kompetencje | 8 |
2. | Rynek farmaceutyczny – obrót lekami, podmioty uprawnione do obrotu leków, specyfika kultury organizacyjnej firm farmaceutycznych | 8 |
3. | Efektywne techniki sprzedaży | 16 |
4. | Podstawy psychologii osobowości | 4 |
5. | Sztuka aktywnego słuchania w relacjach interpersonalnych na rynku produktów farmaceutycznych | 8 |
6. | Trening negocjacji biznesowych | 8 |
7. | Sztuka autoprezentacji | 8 |
8. | Wykorzystanie technik perswazyjnych w sprzedaży produktów medycznych | 16 |
9. | Trening komunikacji niewerbalnej | 8 |
10. | Sposoby podnoszenia osobistej efektywności w biznesie | 8 |
11. | Zagadnienia prawne w praktyce zawodowej przedstawiciela medycznego | 8 |
12. | Nowoczesne metody i techniki zarządzania w praktyce zawodowej przedstawiciela medycznego | 16 |
13. | Efektywne planowanie sprzedaży – analiza terenów | 8 |
14. | Efektywne planowanie sprzedaży – analiza wyników | 8 |
15. | Badanie potencjału terenów oraz tworzenie strategii działań marketingowych – TARGETING | 8 |
16. | Zarządzanie czasem pracy własnej przedstawiciela medycznego | 4 |
17. | Podstawy Medyczne w pracy przedstawiciela medycznego | 8 |
18. | Marketingowe działania firm farmaceutycznych | 16 |
19. | Trening asertywność w pracy przedstawiciela medycznego | 8 |
20. | Radzenie sobie w trudnych sytuacjach interpersonalnych | 4 |
21. | Trening antystresowy | 4 |
22. | Systemy raportowe w pracy przedstawiciela medycznego | 4 |
23. | Sposoby prowadzenia rekrutacji w firmach farmaceutycznych | 4 |
24. | Praktyczny sprawdzian wiedzy i umiejętności zdobytych podczas studiów | 8 |
RAZEM | 200 |
Uczestnicy Akademii otrzymują na zakończenie świadectwo ukończenia Studiów Podyplomowych z wykazem przedmiotów i oceną ogólną. Świadectwo jest wyrazem uaktualnienia i pogłębiania wiedzy oraz podniesienia kwalifikacji w obszarze pracy przedstawiciela medycznego.
Warunkiem zaliczania Studiów jest:
• obecności na zajęciach (wymagane jest 70% obecności)
• przygotowanie i obrona pracy dyplomowej,
• zdanie wewnętrznego egzaminu teoretyczno-praktycznego z wiedzy przekazanej podczas studiów.
Studia zorganizowane są na Wydziale Zarządzania, Informatyki i Finansów.
Zajęcia odbywać się będą w soboty i w niedziele (co 2 tygodnie).
Słuchacze otrzymają szczegółowy harmonogram zajęć przed pierwszym zjazdem.
W trakcie Studiów Uczestnikom przekazane zostaną materiały dydaktyczne w wersji elektronicznej oraz część materiałów w wersji drukowanej.
Z uwagi na praktyczny charakter zajęć grono wykładowców-teoretyków ograniczone zostało do absolutnego minimum. W związku z czym wśród Prowadzących zajęcia znaleźli się trenerzy biznesu, praktycy gospodarczy, osoby zarządzające w firmach farmaceutycznych oraz lekarze i coach’owie funkcjonujący na rynku produktów medycznych.
dr Aleksander Binsztok
tel. 71 36 80 511, 602 717 555
e-mail: aleksander.binsztok@ue.wroc.pl
pok. 603, bud. Z
prof. dr hab. Kazimierz Perechuda
tel. 71 36 80 655
e-mail: kazimierz.perechuda@ue.wroc.pl
pok. 713, bud. Z
4900 PLN
2450 zł za semestr. Odpłatność może być rozłożona na dwie raty, płatne w określonych terminach. Pierwsza rata będzie płatna przed rozpoczęciem semestru pierwszego, druga rata z początkiem drugiego semestru.
W szczególnych przypadkach istnieje możliwość ustalenia większej (niż przewidziana powyżej) ilości rat.
Zgłoszenia na studia prosimy kierować do Katedry:
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Katedra Zarządzania Informacją i Wiedzą
ul. Komandorska 118/120
53-345 Wrocław
Kierownik Studiów:
dr Aleksander Binsztok
tel. kom.: 602 717 555
tel. służb.: (71) 3680 511
e-mail: aleksander.binsztok@ue.wroc.pl
Koordynator merytoryczny i administracyjny:
Mgr Aleksandra Czechowska
tel.kom.: 510 143 222
e-mail: ola.czechowskaa@gmail.com
Termin zakończenia rekrutacji: 2012-10-20
Termin uruchomienia studiów: 2012-11-03
Z uwagi na duże zainteresowanie niniejszymi Studiami (wynikające ze wstępnych badań) oraz biorąc pod uwagę potrzebę utrzymania wysokiego poziomu merytorycznego Studiów, a co za tym idzie również i wykształcenia wysoko wyspecjalizowanych Absolwentów kierownictwo Studiów zastrzega sobie, iż pozytywna weryfikacja kandydatów na Studia następować może także w oparciu składane C.V.
Zapisy na studia i szkolenia wymagają posiadania konta. Kliknij poniższy przycisk, by przejść do formularza rejestracji.
Załóż konto