Jedne z najpopularniejszych studiów podyplomowych na naszej uczelni. Przygotowały do zawodu wielu specjalistów zajmujących się marketingiem i zarządzaniem w firmach i organizacjach z różnych sektorów gospodarki.
Celem studiów jest przekazanie wiedzy i praktycznych umiejętności posługiwania się nowoczesnymi technikami i narzędziami w budowaniu przewagi konkurencyjnej firm. Warsztatowy charakter zajęć, a także ćwiczenia i symulacje decyzyjne wprowadzają słuchaczy w obszary rozwiązywania rzeczywistych problemów rynkowych, wyzwalając kreatywność myślenia i działania.
Zajęcia nastawione są na pracę w zespole, zarządzanie relacjami z klientem i negocjacje biznesowe. Wykorzystują nowoczesne obszary wiedzy takie jak ekonomia behawioralna, psychologia zarządzania czy design thinking.
Dodatkowo studia podyplomowe to okazja do networkingu i budowania relacji z innymi specjalistami w celu wymiany wiedzy.
Studia adresowane są do osób, które:
2 semestry, 196 godz.
Pobierz program studiów do wydruku
Lp. | Nazwa przedmiotu | Liczba godzin |
---|---|---|
1. | Marketing – aspekty międzynarodowe | 10 |
2. | Marketing (cases study) | 10 |
3. | Techniki kreatywne w marketingu | 10 |
4. | Employer Branding | 10 |
5. | Analiza danych marketingowych | 10 |
6. | Zarządzanie finansami firmy | 10 |
7. | Zarządzanie strategiczne | 10 |
8. | Controlling w zarządzaniu firmą | 10 |
9. | Podstawy rachunkowości | 10 |
10. | Zarządzanie relacjami z klientem (CRM) | 10 |
11. | Negocjacje w praktyce | 10 |
12. | Projektowanie badań marketingowych | 10 |
13. | Wizerunek i promocja marki | 10 |
14. | Zachowania nabywców na współczesnym rynku | 8 |
15. | Marketing w Internecie – projektowanie działań | 10 |
16. | Marketing społeczny | 10 |
17. | Marketing w e-biznesie | 10 |
18. | Design Thinking – projektowanie innowacyjnych rozwiązań | 10 |
19. | Przywództwo i motywowanie | 6 |
20. | Gra biznesowa | 12 |
RAZEM | 196 |
Warunkiem uzyskania świadectwa ukończenia studiów jest:
Egzamin końcowy ma formę ustną (pytania otwarte) i odbywa się w trybie stacjonarnym.
Forma egzaminu może ulec zmianie. O ostatecznej formie zaliczenia decyduje kierownik studiów podyplomowych.
W ramach studiów na tym kierunku oferujemy:
Kierownik studiów podyplomowych przed rozpoczęciem zajęć przesyła szczegółowe informacje organizacyjne oraz terminy zjazdów. Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych jest wydawane w języku polskim, wraz z odpisem w języku angielskim.
To pracownicy dydaktyczni i badawczo-dydaktyczni Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, w tym: Katedry Marketingu, Katedry Badań Marketingowych, Katedry Zarządzania Marketingowego, Katedry Rachunkowości i Controllingu, Katedry Finansów, Katedry Strategii i Metod Zarządzania.
dr Iwona Czerska
Katedra Badań Marketingowych
e-mail: iwona.czerska@ue.wroc.pl
pok. 6A, bud. B
5900 PLN
Cena promocyjna: 5500 PLN — obowiązuje przy jednorazowej płatności.
Istnieje możliwość rozłożenia opłaty na raty:
2 - dla os. indywidualnych, os. prowadzących działalność gospodarczą, firm i instytucji
4 - wyłącznie dla os. indywidualnych
6 - wyłącznie dla os. indywidualnych
W tym celu prosimy o wiadomość mailową do koordynatora studiów z informacją o wybranej ilości rat.
Ważne! Opłata za studia powinna zostać dokonana dopiero po otrzymaniu od kierownika studiów informacji o zebraniu się grupy i uruchomieniu kierunku. Numer konta do wpłat będzie widoczny po zalogowaniu na indywidualny profil słuchacza. W tytule prosimy wpisać imię, nazwisko i kierunek studiów.
Nie pobieramy opłaty wpisowej.
Faktury VAT są wystawiane na życzenie i przesyłane mailowo zgodnie z zasadami umieszczonymi na stronie: https://www.podyplomowe.ue.wroc.pl/145,faktury.html
▶ Koordynator CKU
Agnieszka Manowska
tel: 71 36 80 452
e-mail: agnieszka.manowska@ue.wroc.pl
Rekrutacja na studia rozpoczyna się od wypełnienia formularza dostępnego na dole strony pod przyciskiem: ZAPISZ SIĘ NA STUDIA.
Aby wygenerować niezbędne dokumenty, kandydat powinien założyć w naszym systemie indywidualne konto. W zakładce Rekrutacja i dokumenty znajduje się krótka instrukcja dotycząca tego procesu.
Prosimy o dostarczenie kompletu dokumentów rekrutacyjnych najpóźniej w ostatnim dniu rekrutacji. Można to zrobić:
Szczegółowe informacje na ten temat znajdują się w zakładce Kontakt.
W przypadku pytań dotyczących kwestii merytorycznych oraz dostępu do zespołów i zajęć w aplikacji MS TEAMS prosimy o kontakt z kierownikiem studiów.
Termin zakończenia rekrutacji: 2024-11-30
Termin uruchomienia studiów: 2024-10-22
Terminy zjazdów w semestrze zimowym:
26-27.10.2024 /stacjonarnie/
16-17.11.2024
/stacjonarnie/
07-08.12.2024
/stacjonarnie/
14-15.12.2024
/zdalnie/
11-12.01.2025
/zdalnie/
25-26.01.2025 /zdalnie/
Zapisy zamknięte.
Zapisy na studia i szkolenia wymagają posiadania konta. Kliknij poniższy przycisk, by przejść do formularza rejestracji.
Załóż konto