Słuchacze otrzymują rozległą, zarówno teoretyczną jak i praktyczną, wiedzę na temat szeroko rozumianego zarządzania strategicznego organizacjami. W ramach studiów szczególny nacisk kładziony jest na rozwijanie zdolności kreatywnego myślenia oraz wypracowywania i podejmowania decyzji strategicznych. Absolwent studiów podyplomowych jest wyposażony m.in. w wiedzę dotyczącą przeprowadzania analiz strategicznych, opracowywania i wdrażania strategii, negocjacji, marketingu międzynarodowego, przedsiębiorczości oraz etyki w biznesie. Posiada także szeroko rozwinięte umiejętności w zakresie planowania, organizowania, motywowania i kontrolowania zespołów pracowniczych oraz tworzenia i wdrażania koncepcji rozwojowych.
Managerowie, przedsiębiorcy, osoby zainteresowane tematyką tworzenia i wdrażania strategii.
2 semestry, 178 godz.
Pobierz program studiów do wydruku
Lp. | Nazwa przedmiotu | Liczba godzin |
---|---|---|
1. | Megatrendy w rozwoju gospodarczym | 4 |
2. | Przedsiębiorstwo przyszłości | 4 |
3. | Trendy w zarządzaniu strategicznym | 4 |
4. | Sukcesy i porażki w rozwoju przedsiębiorstw | 4 |
5. | Proces zarządzania i jego uczestnicy | 4 |
6. | Wizja, misja i cele strategiczne | 4 |
7. | Analiza strategiczna - metody i źródła informacji | 16 |
8. | Tworzenie i wybór wariantów strategii | 4 |
9. | Myślenie sieciowe | 4 |
10. | Proces wdrażania strategii | 4 |
11. | Zarządzanie zmianą | 4 |
12. | Strategiczna Karta Wyników | 4 |
13. | Zarządzanie projektami | 4 |
14. | Strategie ogólne i biznesu | 4 |
15. | Strategie funkcjonalne | 8 |
16. | Strategie firm globalnych | 4 |
17. | Strategie małych i średnich przedsiębiorstw | 4 |
18. | Strategie w fazach cyklu życia firmy | 8 |
19. | Typy strategii | 8 |
20. | Strategie sektorów regulowanych | 4 |
21. | Kompetencje interpersonalne menedżera | 8 |
22. | Myślenie strategiczne | 4 |
23. | Komunikacja społeczna | 4 |
24. | Różnorodność kulturowa | 4 |
25. | Społeczne uwarunkowania rozwoju przedsiębiorstw | 4 |
26. | Symulacja biznesowa Marketplace | 16 |
27. | Inne gry i symulacje strategiczne | 16 |
28. | Seminarium dyplomowe | 16 |
29. | Egzamin dyplomowy | 2 |
RAZEM | 178 |
Ogólne zasady zaliczenia:
• obecności na zajęciach (wymagany 70% obecności)
• przygotowanie i obrona pracy dyplomowej
• egzamin końcowy (forma pisemna, zakres materiału – zagadnienia omawiane podczas zajęć)
• Wydział Nauk Ekonomicznych
• 11 zjazdów w trybie sobota-niedziela
Pracownicy naukowi Katedry Zarządzania Strategicznego / Wydział Nauk Ekonomicznych oraz Katedry Strategii i Metod Zarządzania / Wydział Zarządzania, Informatyki i Finansów, a także innych Katedr Uniwersytetu Ekonomicznego. Niektóre zajęcia prowadzone będą przez specjalistów praktyki gospodarczej - managerów firm.
dr Joanna Radomska
tel. 71 36 80 209
e-mail: joanna.radomska@ue.wroc.pl
bud. B
prof. dr hab. Andrzej Kaleta
Katedra Zarządzania Strategicznego
tel. 71 36 80 209
e-mail: andrzej.kaleta@ue.wroc.pl
bud. B
4000 PLN
możliwość wpłaty w 2 ratach po 2000 zł.
dr Joanna Radomska, Katedra Zarządzania Strategicznego, tel. 71 36 80 209
e-mail: joanna.radomska@ue.wroc.pl
Termin zakończenia rekrutacji: 2013-02-20
Termin uruchomienia studiów: 2013-02-23
Zapisy zamknięte.
Zapisy na studia i szkolenia wymagają posiadania konta. Kliknij poniższy przycisk, by przejść do formularza rejestracji.
Załóż konto