Współczesny rynek wymaga zachowań profesjonalnych. Szanse podmiotów gospodarczych coraz częściej zależą od umiejętności wykorzystywania wiedzy w zakresie zarządzania marketingowego, kreowania produktu, operowania ceną, wykorzystania nowoczesnej dystrybucji, umiejętnej promocji. Potrzebne są długofalowe cele i środki strategiczne. Te potrzeby respektuje to Studium – stąd jego celem jest dostarczenie aktualnej wiedzy w tych dziedzinach.
- menedżerowie i pracownicy służb zarządczo-marketingowych przedsiębiorstw;
- pracownicy służb publicznych zajmujących się zarządzaniem i promocją infrastruktury ekonomiczno-społecznej;
- właściciele firm oczekujący poszerzenia wiedzy z zakresu zarządzania i marketingu;
- osoby zamierzające rozpocząć działalność gospodarczą.
2 semestry, 200 godz.
Pobierz program studiów do wydruku
Lp. | Nazwa przedmiotu | Liczba godzin |
---|---|---|
1. | Mechanizm rynkowy z podst. marketingu | 12 |
2. | Podstawy marketingu-cases | 12 |
3. | Zarządzanie strategiczne | 12 |
4. | Wybrane problemy zarządzania firmą | 12 |
5. | Zarządzanie marketingowe | 12 |
6. | Zarządzanie finansami przedsiębiorstwa | 12 |
7. | Strategie marketingowe | 12 |
8. | Podstawy rachunkowości | 12 |
9. | Controlling w zarządzaniu firmą | 12 |
10. | Negocjacje w biznesie | 12 |
11. | Badania marketingowe | 12 |
12. | Zarządzanie reklamą | 12 |
13. | Zachowania konsumentów | 12 |
14. | Marketing usług | 12 |
15. | Marketing. gra symulac. MARKSTRAT | 12 |
16. | Seminarium | 20 |
RAZEM | 200 |
• obecności na zajęciach
• przygotowanie i obrona pracy dyplomowej
• egzamin końcowy
• studia realizowane sa na Wydziale Nauk Ekonomicznych
• liczba i organizacja zjazdów: 6 zjazdów (sobota-niedziela) w semestrze
• słuchacze otrzymają materiały wykładowe
Prof. zw. dr hab. Aniela Styś, Uniwersytet Ekonomiczny, Wydział Nauk Ekonomicznych, Instytut Marketingu
dr Paweł Waniowski, Uniwersytet Ekonomiczny, Wydział Nauk Ekonomicznych, Instytut Marketingu
prof. UE. dr hab. Jerzy Niemczyk, Uniwersytet Ekonomiczny, Wydział Zarządzania
i Informatyki, Katedra Strategii i Metod Zarządzania
Prof. UE dr hab. Ewa Hugiet-Stańczyk, Uniwersytet Ekonomiczny, Wydział Zarządzania
i Informatyki, Katedra Strategii i Metod Zarządzania
Prof. UE dr hab. Ryszard Kłeczek, Uniwersytet Ekonomiczny, Wydział Nauk Ekonomicznych Instytut Marketingu
prof. UE dr hab. Marek Łyszczak, Uniwersytet Ekonomiczny, Wydział Nauk Ekonomicznych, Katedra Finansów
dr A. Pukas, Uniwersytet Ekonomiczny, Wydział Nauk Ekonomicznych Instytut Marketingu
dr J. Mońka, Uniwersytet Ekonomiczny, Wydział Inżynieryjno-Ekonomiczy, Katedra Rachunkowości i Controllingu Przedsiębiorstw
Dr S. Wrona, Uniwersytet Ekonomiczny, Wydział Nauk Ekonomicznych, Instytut Marketingu
dr W. Kowal, Uniwersytet Ekonomiczny, Wydział Nauk Ekonomicznych, Instytut Marketingu
Prof. UE dr hab. J. Woźniczka, Uniwersytet Ekonomiczny, Wydział Nauk Ekonomicznych, Instytut Marketingu
prof. zw. dr hab. G. Światowy, Uniwersytet Ekonomiczny, Wydział Nauk Ekonomicznych, Instytut Marketingu
prof. UE dr hab. B. Iwankiewicz-Rak, Uniwersytet Ekonomiczny, Wydział Nauk Ekonomicznych, Instytut Marketingu
prof. dr hab. Barbara Iwankiewicz-Rak
tel. 7136 80 226
e-mail: barbara.iwankiewicz-rak@ue.wroc.pl
pok. 6A, bud. B
4200 PLN
płatne w 2 ratach
Anna.Smalec@ue.wroc.pl; Barbara.Szymanska@ue.wroc.pl , tel. kontaktowy dla słuchaczy: 71 36 80 228 i 71 36 80 226
oraz Dziekanat Studiów Podyplomowych – Agnieszka Łazikowska: agnieszka.lazikowska@ue.wroc.pl, tel. kontaktowy 71 36 80 163
Termin zakończenia rekrutacji: 2011-10-31
Termin uruchomienia studiów: 2011-11-05
Zapisy na studia i szkolenia wymagają posiadania konta. Kliknij poniższy przycisk, by przejść do formularza rejestracji.
Załóż konto