Studium podyplomowe "Zarządzanie kancelarią prawną" organizowane jest wspólnie przez Okręgową Izbę Radców Prawnych we Wrocławiu oraz przez Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu. Celem studiów jest przekazanie słuchaczom kompleksowej wiedzy z zakresu zarządzania, która z powodzeniem może być wykorzystana w zarządzaniu kancelarią prawną oraz w kontaktach z klientami. Program obejmuje m.in. aspekty związane z: przywództwem, finansami, marketingiem, negocjacjami, mediacjami oraz zarządzaniem strategicznym. Tak skonstruowany program umożliwi usprawnienie zarządzania kancelarią prawną oraz lepsze zrozumienie sposobu funkcjonowania organizacji klientów.
Studia adresowane są do radców prawnych, adwokatów, aplikantów oraz osób zajmujących się zarządzaniem w kancelariach prawnych.
2 semestry, 142 godz.
Pobierz program studiów do wydruku
Lp. | Nazwa przedmiotu | Liczba godzin |
---|---|---|
1. | Podstawy wiedzy menedżerskiej | 8 |
2. | Zarządzanie biznesem | 6 |
3. | Podstawy zarządzania strategicznego | 6 |
4. | Zarządzanie wiedzą w kancelarii prawnej | 6 |
5. | Metody i techniki zarządzania | 4 |
6. | Systemy motywacyjne w kancelarii prawnej | 4 |
7. | Zarządzanie czasem | 4 |
8. | Marketing usług prawnych | 6 |
9. | Kreowanie wizerunku kancelarii prawnej | 6 |
10. | Budowanie relacji z klientem kancelarii | 4 |
11. | Budowanie zespołu i organizacja pracy | 6 |
12. | Systemy informatyczne wspierające pracę kancelarii | 4 |
13. | Podstawy zarządzania projektami | 6 |
14. | Światowe praktyki w zarządzaniu projektami. Aspekty doradczo-konsultingowe | 6 |
15. | Zarządzanie finansami kancelarii prawnej | 6 |
16. | Podstawy controllingu działalności doradczej | 6 |
17. | Fundusze unijne | 4 |
18. | Komunikacja interpersonalna | 4 |
19. | Coaching pracowników kancelarii | 6 |
20. | Negocjacje w biznesie | 8 |
21. | Mediacje | 6 |
22. | Psychologia kierowania ludźmi | 6 |
23. | Zarządzanie konfliktem | 4 |
24. | Seminarium | 10 |
25. | Współczesne trendy i praktyka zarzadzania usługami doradczymi | 6 |
RAZEM | 142 |
• obecności na zajęciach (min. 80%), • przygotowanie i obrona pracy dyplomowej.
• studia są organizowane na Wydziale Zarządzania Informatyki i Finansów, • zajęcia odbywają się w piątki (od godziny 16.30 do 19.40) oraz w soboty (od godziny 9.00 do 15.30), liczba zjazdów: 16 • słuchacze otrzymują materiały dydaktyczne do poszczególnych przedmiotów.
Zajęcia prowadzone są zarówno przez uznanych teoretyków, jak i praktyków zarządzania posiadających doświadczenie w zakresie doradztwa i zarządzania przedsiębiorstwem, między innymi z takich firm i instytucji jak: KPMG, Deloitte Legal, Lodestone Management Consultants, Instytut Zarządzania, kkvlab.
Sylwetki wybranych prowadzących:
Konstanty Dobiejewski Partner Associate w kancelarii Deloitte Legal Konstanty jest Radcą Prawnym i Partner Associate w kancelarii Deloitte Legal we Wrocławiu. Ukończył prawo na Uniwersytecie Wrocławskim. Obecnie dysponuje ponad 10 – letnim doświadczeniem w obsłudze prawnej podmiotów gospodarczych i samorządowych. Pracą oddziału Kancelarii kieruje samodzielnie od 3 lat. Codziennie zarządza pracą 7 osób, koordynując jednocześnie średnio 40 projektów realizowanych na terenie całej Polski dla lokalnych i zagranicznych klientów w 3 językach. Specjalizuje się w obsłudze klientów niemieckojęzycznych oraz w doradztwie z zakresu prawa cywilnego, prawa pracy oraz prawa spółek handlowych. Konstanty uczestniczył, jako prowadzący, w szkoleniach oraz webcastach z zakresu prawa cywilnego i prawa pracy oraz jest autorem wielu publikacji w tym zakresie.
Krzysztof Dzioba Project Menadżer w kancelarii Deloitte Legal Krzysztof jest Radcą Prawnym i Project Menadżerem w kancelarii Deloitte Legal we Wrocławiu. Krzysztof ukończył Prawo na Uniwersytecie Wrocławskim. Doświadczenie zdobywał w kancelariach obsługujących podmioty międzynarodowe i lokalne StartUp’y. Specjalizuje się w doradztwie z zakresu prawa administracyjnego, ochrony danych osobowych oraz prawa spółek handlowych. Zajmuje się głównie sprawami z zakresu prawa samorządowego i kontraktowego.
Przemysław Łabędzki Senior Manager w KPMG, Doradca Podatkowy. Ukończył Wydział Prawa i Administracji UWr. Szef Zespołu KPMG ds. Zarządzania Majątkiem. Swoje kwalifikacje wykorzystuje w praktyce w ramach bieżącego doradztwa, jak również prowadząc przeglądy i badania podatkowe na rzecz podmiotów z różnych branż gospodarczych, w szczególności z branży energetycznej i przemysłowej, w tym również w grupach kapitałowych. Przemysław specjalizuje się w doradztwie dotyczącym podatkowych aspektów związanych amortyzacją, zarządzaniem majątkiem produkcyjnym i nieruchomościami – na gruncie podatku dochodowego od osób prawnych i podatku od nieruchomości - w szczególności przeprowadzaniu kompleksowych projektów w tym zakresie, analizy procesów oraz wdrażaniu rozwiązań optymalizacyjnych.
Katarzyna Jagodzinska Uzyskała stopień naukowy doktora prawa międzynarodowego. Prowadziła badania na Wydziale Prawa, Nauk Politycznych i Ekonomii na Uniwersytecie Sophia Antipolis w Nicei we Francji, na Uniwersytecie w Strasburgu we Francji, w Trinity College w Dublinie w Irlandii, na Uniwersytecie we Freiburgu w Niemczech oraz na Wydziale Prawa, Zarządzania i Ekonomii na Uniwersytecie Wrocławskim. Ma kilkuletnie doświadczenia jako Operations Manager dla międzynarodowych firm farmaceutycznych z siedzibą w Strasburgu, Paryżu i Dubaju. Obecnie pracuje w Instytucie Przedsiębiorstw na Uniwersytecie Neuchatel w Szwajcarii, gdzie specjalizuje się w zarządzaniu międzynarodowym biznesem koncentrując się na takich obszarach, jak międzynarodowy rozwój biznesu i zarządzanie międzynarodowymi zasobami ludzkimi. Jest członkiem organizacji ACCA (Association of Chartered Certified Accountants). Dr Jagodzinska cieszy się opinią wysoce zmotywowanego, entuzjastycznie nastawionego, charyzmatycznego wykładowcy z doskonałymi umiejętności organizacyjnymi oraz międzynarodowym podejściu.
Witold Szumowski - doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauki o zarządzaniu. Karierę zawodową rozpoczął od pracy na stanowisku kierownika sprzedaży w dużej firmie produkcyjnej, gdzie prowadził negocjacje roczne z sieciami wielkiej sprzedaży. Następnie przez kilka lat prowadził działalność naukową oraz dydaktyczną w Katedrze Projektowania Systemów Zarządzania AE we Wrocławiu. Od 2002 do 2007 roku związany z firmą konsultingową HRK PARNERS – TOWERS PERRIN ALIANCE PARTNER. W latach 2007 – 2008 Wiceprzewodniczący Rady Nadzorczej największej na Dolnym Śląsku firmy wytwarzającej energię ze źródeł odnawialnych. W tym samym czasie kierował działem personalnym w jednej z największych firm regionu. Brał udział w szeregu projektów negocjacyjnych, zarówno biznesowych jak i ze związkami zawodowymi. Obecnie pracownik naukowy w Katedrze Teorii Organizacji i Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu oraz niezależny konsultant.
dr hab. Witold Szumowski, prof. UEW
Katedra Zarządzania i Przedsiębiorczości
tel. 71 36 80 652, 606 215 836
e-mail: witold.szumowski@ue.wroc.pl
pok. 809, bud. Z
3500 PLN
Przy zapisach oraz płatności dokonanej do końca czerwca 2015r. odpłatność wynosi 3000 zł.
Płatność za studia następuje dopiero po otrzymaniu od kierownika studiów informacji o zebraniu się grupy, uruchomieniu studiów i podaniu terminu, kwoty i indywidualnego konta do dokonania wpłaty. Prośba o nieuiszczanie wpłat, przed otrzymaniem takiej informacji .
Rekrutacja i składanie dokumentów w formie papierowej oraz obsługa administracyjna odbywa się w :
Centrum Kształcenia Ustawicznego Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, ul. Kamienna 43, 53-307 Wrocław, tel. 71 36 80 949, pokój 4
godziny pracy jak na http://www.podyplomowe.ue.wroc.pl/kontakt.html
mgr Alina Sofińska, e-mail: alina.sofinska@ue.wroc.pl
Adres do wysyłki dokumentów aplikacyjnych i innej korespondencji : Centrum Kształcenia Ustawicznego Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, ul. Komandorska 118/120, 53-345 Wrocław
Komplet dokumentów w formie papierowej należy dostarczyć, jak wyżej, najpóźniej w ostatnim dniu rekrutacji.
Uwaga! Informacji na temat studium udziela również Dr Witold Szumowski (tel. 606 215 836, e-mali: witold.szumowski@ue.wroc.pl).
Termin zakończenia rekrutacji: 2015-10-15
Termin uruchomienia studiów: 2015-10-30
Zapisy zamknięte.
Zapisy na studia i szkolenia wymagają posiadania konta. Kliknij poniższy przycisk, by przejść do formularza rejestracji.
Załóż konto