Uczestnikom Studium zostanie przekazana wiedza o specyfice i możliwościach realizacji zarządzania marketingowego w sferze usług finansowych, a także narzędzia i przykłady praktycznego zastosowania. Szczegółowo zostaną zaprezentowane zasady oraz instrumenty pozwalające właściwie realizować orientację marketingową oraz przesłanki podejmowania najbardziej efektywnych decyzji marketingowych w przedsiębiorstwach sfery usług finansowych.
Studium przeznaczone jest dla menedżerów banków, firm ubezpieczeniowych, funduszy inwestycyjnych podejmujący strategiczne bądź taktyczne decyzje w ramach zarządzania funkcją marketingową instytucji finansowych, oraz pracowników bezpośrednio realizujących działania marketingowe.
2 semestry, 204 godz.
Pobierz program studiów do wydruku
Lp. | Nazwa przedmiotu | Liczba godzin |
---|---|---|
1. | Zarządzanie – współczesne koncepcje i ich zastosowanie (semestr 1) | 12 |
2. | Wybrane problemy zarządzania w banku (semestr 1) | 12 |
3. | Zarządzanie w ubezpieczeniach (semestr 1) | 12 |
4. | Współczesne koncepcje marketingowe (semestr 1) | 12 |
5. | Innowacje produktowe w bankowości i ubezpieczeniach (semestr 1) | 12 |
6. | Marketing usług finansowych (semestr 1) | 12 |
7. | Badania ilościowe na rynku usług finansowych (semestr 1) | 12 |
8. | Badania jakościowe na rynku usług finansowych (semestr 1) | 12 |
9. | Zarządzanie rozwojem produktu usługowego (semestr 2) | 12 |
10. | Zarządzanie marką finansowego produktu usługowego (semestr 2) | 12 |
11. | Public relations (semestr 2) | 12 |
12. | Promocja usług finansowych (semestr 2) | 12 |
13. | Zarządzanie marketingowe w instytucjach finansowych (semestr 2) | 12 |
14. | Zarządzanie Relacjami z Klientem (CRM) w usługach finansowych (semestr 2) | 12 |
15. | Controlling działalności marketingowej (semestr 2) | 12 |
16. | e-Biznes (semestr 2) | 12 |
17. | Seminarium (semestr 1 i 2, 6+6 godz.) | 12 |
RAZEM | 204 |
otrzymanie zaliczeń z wszystkich przedmiotów,
obecność na zajęciach,
obrona pracy seminaryjnej (pracy dyplomowej).
Uruchomienie Studium Podyplomowego ZARZĄDZANIE MARKETINGOWE W USŁUGACH FINANSOWYCH planowane jest na koniec października/początek listopada 2011 r. Zajęcia odbywać się będą w soboty-niedziele (najczęściej co drugi tydzień) na terenie Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Program zajęć podzielony został między dwa semestry. W semestrze I (jesiennym) zaplanowano 112 godzin zajęć, a w semestrze II (wiosennym) kolejnych 116 godzin zajęć. Zakończenie studium jest planowane na koniec czerwca 2012 roku.
Studium organizowane jest przez Instytut Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Wykładowcami będą specjaliści-pracownicy Uniwersytetu Ekonomicznego, przewidziane są również gościnne wykłady praktyków-przedstawicieli instytucji finansowych.
Wykorzystywane będą aktywne formy prowadzenia zajęć. Większość przedmiotów prowadzonych będzie w formie konwersatoriów.
dr hab. Anetta Pukas, prof. UEW
e-mail: anetta.pukas@ue.wroc.pl
pok. 5, bud. B
dr hab. Ryszard Kłeczek, prof. UE
tel. 71 36 80 792
e-mail: ryszard.kleczek@ue.wroc.pl
pok. 2, bud. B
4800 PLN
Zgłoszenia można dostarczyć :
osobiście : do Dziekanatu Wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, ul. Komandorska 118/120, budynek „A”, pokój 134; tel. 071-368-01-63
pocztą: na adres: Dziekanat Wydziału Nauk Ekonomicznych, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, ul. Komandorska 118/120 (z dopiskiem: Studium Podyplomowe „ZARZĄDZANIE MARKETINGOWE W USŁUGACH FINANSOWYCH”)
elektronicznie: e-mail: dzgnz@ue.wroc.pl
Termin zakończenia rekrutacji: 2011-09-20
Termin uruchomienia studiów: 2011-10-29
Zapisy na studia i szkolenia wymagają posiadania konta. Kliknij poniższy przycisk, by przejść do formularza rejestracji.
Załóż konto