Studia przygotowują do samodzielnego koordynowania modeli sprzedaży z systemami motywacyjnymi oraz uczą zarządzania cyklem życia klienta. Składają się z zajęć praktycznych, warsztatów i wykładów, kształtujących właściwe relacje zarówno w firmie między szefem działu sprzedaży i jego pracownikami, jak i między pracownikami a klientami. Udział w zajęciach ma na celu rozwijanie kompetencji sprzedażowch, umiejętności budowania zespołu sprzedażowego, realizacji założonych celów sprzedażowych i ich raportowania oraz zdobycie umiejętności negocjacyjnych. Program został opracowany dla osób, które pragną rozwijać praktyczne umiejętności wdrażania projektów sprzedażowych w firmie.
Studia adresowane są dla tych, którzy chcą kreaować efektywne modele sprzedaży, budować oferty handlowe, uczestniczyć w procesach negocjacyjnych z klientem oraz realizaować projekty sprzedażowe, w szczególności: menedżerów, dyrektorów zarządzających sprzedażą, osoby odpowiedzialne za wyniki sprzedażowe w firmach i mające kontakt z klientem, przedstawicieli handlowych, analityków sprzedaży i specjalistów. Niezbędna wiedza teoretyczna z zakresu psychologii, komunikacji i ekonomii wzmocniona zostanie gruntownie przeprowadzonym treningiem praktycznym.
2 semestry, 144 godz.
Pobierz program studiów do wydruku
Lp. | Nazwa przedmiotu | Liczba godzin |
---|---|---|
1. | FILARY SKUTECZNEJ SPRZEDAŻY | 24 |
2. | PROFESJONALNE HANDLOWANIE | 20 |
3. | PROWADZENIE PREZENTACJI HANDLOWYCH | 16 |
4. | MARKETING A SPRZEDAŻ | 12 |
5. | LIDER SPRZEDAŻY | 16 |
6. | NOWOCZESNE METODY I TECHNIKI ZARZĄDZANIA ZESPOŁEM SPRZEDAŻOWYM | 32 |
7. | ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI HANDLOWYMI | 8 |
8. | KONSULTACJE SPRZEDAŻOWE | 4 |
9. | SEMINARIUM | 12 |
10. | Egzamin końcowy | 0 |
RAZEM | 144 |
Uczestnicy Studium otrzymują na zakończenie świadectwo ukończenia Studiów Podyplomowych z wykazem przedmiotów i oceną ogólną. Świadectwo jest wyrazem uaktualnienia i pogłębiania wiadomości, podniesienia kwalifikacji. Warunkiem zaliczania Studiów jest: • obecności na zajęciach (wymagane jest 70% obecności), • egzamin końcowy w formie testu
Okres trwania (liczba semestrów):2 Październik 2016- czerwiec 2017 (2)
Trenerzy biznesu, coachowie, eksperci w dziedzinie zarządzania i marketingu, praktycy biznesu zarządzający w dużych firmach handlowych, kadra UE Wrocław
dr Aleksander Binsztok
tel. 71 36 80 511, 602 717 555
e-mail: aleksander.binsztok@ue.wroc.pl
pok. 603, bud. Z
prof. dr hab. Kazimierz Perechuda
tel. 71 36 80 655
e-mail: kazimierz.perechuda@ue.wroc.pl
pok. 713, bud. Z
4790 PLN
Płatność w II ratach :
I rata do 24.10.2016r.
II rata do 24.02.2017r.
Płatność za studia następuje dopiero po otrzymaniu od kierownika studiów informacji o zebraniu się grupy, uruchomieniu studiów , wyłącznie na indywidualne konto słuchacza widoczne po zalogowaniu na własnym profilu ( login i hasło, jak przy rejestracji na studia). Prośba o nieuiszczanie wpłat, przed otrzymaniem takiej informacji .
Rekrutacja i składanie dokumentów w formie papierowej oraz obsługa administracyjna odbywa się w : Centrum Kształcenia Ustawicznego Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, ul. Kamienna 43, 53-307 Wrocław, tel. 71 36 80 949, pokój 4 godziny pracy jak na http://www.podyplomowe.ue.wroc.pl/kontakt.html mgr Alina Sofińska, e-mail: alina.sofinska@ue.wroc.pl
Adres do wysyłki dokumentów aplikacyjnych i innej korespondencji : Centrum Kształcenia Ustawicznego Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, ul. Komandorska 118/120, 53-345 Wrocław
Komplet dokumentów w formie papierowej należy dostarczyć, jak wyżej, najpóźniej w ostatnim dniu rekrutacji.
Termin zakończenia rekrutacji: 2016-11-30
Termin uruchomienia studiów: 2016-11-26
Zapisy zamknięte.
Zapisy na studia i szkolenia wymagają posiadania konta. Kliknij poniższy przycisk, by przejść do formularza rejestracji.
Załóż konto