Celem studiów jest wyposażenie studentów w aktualną wiedzę i umiejętności niezbędne dla profesjonalnego pełnienia roli menedżera w organizowaniu i kierowaniu działalnością turystyczną i rekreacyjną na współczesnym, wysoce konkurencyjnym rynku globalnym. Absolwent studiów podyplomowych jest przygotowany do pełnienia funkcji menedżerskich w obiektach turystycznych, rekreacyjnych oraz hotelarskich. Będzie również dysponować wiedzą i umiejętnościami koniecznymi do prowadzenia i rozwoju własnego biznesu na rynku usług turystycznych o zasięgu lokalnym jak i międzynarodowym. Spotkania z ekspertami i praktykami–menedżerami w ramach wizyt studyjnych pozwolą na zdobycie umiejętność sprawnego budowania oraz efektywnego zarządzania zespołem realizującym projekty o charakterze produktów turystycznych, imprez oraz wydarzeń. Ponadto Absolwent będzie przygotowany do współpracy z podmiotami branży turystycznej i HORECA.
Po ukończeniu studiów słuchacz otrzymuje świadectwo ukończenia Studiów Podyplomowych.
Studia skierowane są do:
2 semestry, 152 godz.
Pobierz program studiów do wydruku
Lp. | Nazwa przedmiotu | Liczba godzin |
---|---|---|
1. | Planowanie i organizowanie przedsięwzięć turystycznych i rekreacyjnych | 12 |
2. | Zarządzanie marketingiem w obiektach hotelarskich, turystycznych i rekreacyjnych | 12 |
3. | Zarządzanie personelem w obiektach turystycznych i rekreacyjnych | 12 |
4. | Zarządzanie finansami w biznesie turystycznym i rekreacyjnym | 12 |
5. | Kreowanie produktów turystycznych i rekreacyjnych (design thinking) | 12 |
6. | Komunkacja w biznesie turystycznym i rekreacyjnym | 12 |
7. | Internet i social media w usługach turystycznych i rekreacyjnych - warsztaty | 12 |
8. | Nowoczesne kanały dystrybucji usług turystycznych, rekreacyjnych i hotelarskich | 12 |
9. | Profesjonalna obsługa klienta i e-klienta w usługach turystycznych, rekreacyjnych i hotelarskich | 12 |
10. | Prawo w turystyce i rekreacji | 12 |
11. | Budowanie ralacji z klientami i partnerami na rynku turystycznym i rekreacyjnym | 12 |
12. | Spotkania z ekspertami, menedżerami, badaczami – wizyty studyjne | 16 |
13. | Egzamin | 4 |
RAZEM | 152 |
Warunkiem ukończenia studiów jest zaliczenie wszystkich przedmiotów (zal.) oraz uzyskanie pozytywnej oceny z egzaminu końcowego (test), który zostanie przeprowadzony na koniec II semestru.
Osoby prowadzące zajęcia to wysokokwalifikowani, doświadczeni pracownicy dydaktyczni Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu (Katedry Podstaw Marketingu, Katedry Zarządzania Marketingowego, Katedry Badań Marketingowych) oraz pracownicy Akademii Wychowania Fizycznego (Katedry Turystyki). Ponadto w charakterze wykładowców –ekspertów działających w branży turystycznej wystąpią przedstawiciele Polskiej Organizacji Turystycznej oraz praktycy - menedżerowie obiektów hotelowych rekreacyjnych (spa, wellness).
dr hab. Anetta Pukas, prof. UEW
e-mail: anetta.pukas@ue.wroc.pl
pok. 5, bud. B
prof. dr hab. Mirosława Pluta-Olearnik
e-mail: miroslawa.pluta-olearnik@ue.wroc.pl
pok. 211, bud. O
3500 PLN
**Rabat dla absolwentów Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu – cena po rabacie 3200,-zł**
Opłaty proszę dokonywać po otrzymaniu informacji od Kierownika studiów o uruchomieniu kierunku.
mgr Agnieszka Łazikowska
Adres do wysyłki dokumentów:
Termin zakończenia rekrutacji: 2017-02-28
Zapisy zamknięte.
Zapisy na studia i szkolenia wymagają posiadania konta. Kliknij poniższy przycisk, by przejść do formularza rejestracji.
Załóż konto